چگونه استایل کژوال ایجاد کنیم؟
نوشته شده توسط : ipooshak

شاید شما هم این روزها که همه چیز درگیر مد و دنیای فشن است کلمه استایل کژوال را شنیده باشید و در هنگام خرید لباس به آن فکر کرده باشید.

اگر بخواهیم در یک کلمه کژوال را برای شما معنی کنیم؛ کژوال یعنی یک نوع سبک راحتی. در این نوع سبک شما می توانید به راحتی لباس هارا با یکدیگر ست نمایید و برای کار های روزمره تان به مشکلی نخورید و راحت باشید.

بسیاری ترجیح می دهند در هنگام خرید لباس و برای استایل روزانه شان، در این سبک از لباس های ساده استفاده کنند اما بسیاری از خلاقان با داشتن ایده در پوشیدن این سبک لباس یک استایل کژوال فوق العاده طراحی می کنند.

برای داشتن یک استایل کژوال داشتن یک تیشرت می تواند کمک بزرگی به شما بکند. پس در هنگام خرید لباس تیشرت ها را فراموش نکنید.

چگونه از تیشرت برای استایل کژوال استفاده می شود؟

بدون شک چه شما طرفدار استایل کژوال باشید چه سبک های دیگر، باید در کمدتان یک تی شرت یقه گرد ساده داشته باشید. تیشرت یقه گرد به راحتی با هر لباس دیگری ست می شود و بهترین انتخاب برای خرید است.

سعی کنید تی شرتی که در خرید لباس تهیه می کنید، به رنگ های خنثی ( سفید، طوسی و مشکی ) باشد تا به راحتی بتوانید از آن ها استفاده کنید. وجود تی شرت به این رنگ ها چه در کمد آقایان چه در کمد بانوان ضروری و حیاتی می باشد.

شما می توانید این تی شرت ها را در تابستان و حتی در زمستان با خرید یک هودی یا سویشرت تکمیل کنید.

 

نقش شلوار جین در استایل کژوال

داشتن یک شلوار جین تیره برای استایل های کژوال ( casual ) امری ضروری می باشد. شلوار های تیره را می توانید تقریبا با هر نوع و رنگ تی شرت و سایر لباس ها ست نمایید. پس در هنگام خرید لباس شلوارهای جین تیره را فراموش نکنید.

نقش هودی در استایل کژوال

هودی ها در دهه 1930 به بازار روانه شدند و پس از آن به عنوان لباس های پرکاربرد و دوست داشتنی تبدیل شدند.

از این لباس پرکاربرد در استایل های خیابانی، مکان های ورزشی و سایر مکان ها می توانید استفاده کنید اگر در بیان راحت بخواهیم بگوییم هودی ها لباس هایی هستند که در همه ی مکان ها استفاده می شوند.

نقش کفش کتانی در استایل کژوال

از آن جایی که اساسا معنی کژوال راحتی است یک کفش کتانی می تواند به بهترین شکل این راحتی را در استایل شما بیان کند.

اگر دوست ندارید استایلتان به سمت ورزشی برود بهتر است از کتانی های تخت و بدون لوگو استفاده کنید تا طرحی ساده تر داشته باشد. شما می توانید حتی از کتی های جنس چرم و جیر استفاده نمایید.

 

ژاکت های کژوال

در انتها برای جذاب شدن استایلتان ژاکت های کژوال بهترین انتخلب هستند. این کاپشن ها باید از جنس چرم و جین باشند تا مردان جوان با پوشیدن آن ها بهترین استایل کژوال را داشته باشند.

برای لباس های پایه کژوال می توانید از تی شرت هایی به رنگ خنثی و شلوار جین با یک کتانی سفید استفاده نمایید.

برای خرید لباس اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران پوشاک سری بزنید.





 





:: برچسب‌ها: تیشرت , خرید لباس , ایران پوشاک , خرید تیشرت ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: